sobota, 21 marca 2015

Bucky Barnes - Zimowy Żołnierz

Witajcie!


Dzisiaj krótko i zwięźle. Niezbyt podobny Bucky Barnes z Marvelowskiego Kapitana Ameryki, którego w ciągu jakichś 5h narysowałam w środę. Mimo braku podobieństwa, jestem całkiem zadowolona, bo rzadko rysuję kredkami ludzi. Użyte narzędzia to kredki Crayola, Lyra, marker TOMA, ciekopis Faber Castell 0.4 i podkładem był szkicownik Zap Book, zrobiony z odzyskiwanego papieru.

Druga rzecz to kolejne zdjęcie przedstawiające postęp prac nad kolejnym Mustangiem.








~Tiga

2 komentarze:

  1. A ja, kiedy zobaczyłam portret, od razu skojarzył mi się z filmem "Kapitanem Ameryka". :) Co Ty mówisz, jest świetny! Bardzo podobny do prawdziwego bohatera z filmu, kopara mi odpadła. Portrety wychodzą Ci genialnie. Samochody zresztą też wspaniale. Ten Mustang wygląda coraz lepiej.
    Czekam na efekt końcowy. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uznanie. Efekt końcowy mam nadzieję sama ujrzeć najpóźniej jutro, ale kto wie. Jeśli nie zdążę, to w przyszły weekend już na pewno będzie skończony. :)

      Usuń