wtorek, 17 lutego 2015

Trochę nowości...

Witajcie!


Dzisiaj będzie parę różnych prac. Wszystkie w tradycyjnych technikach, za jakość zdjęć przepraszam - nie mam zbyt dobrych warunków do dokumentacji prac, i tak robiłam co mogłam. Pokój na chwilę przekształcił się w prowizoryczne studio.




Zimorodek - świeżo namalowany, dzisiaj, ok. 2,5h pracy; akryl na płótnie formatu 20x25 cm (na sprzedaż na allegro.pl : http://allegro.pl/show_item.php?item=5102029594 )







"Dziewczyna z Tygrysem" ("The Girl and the Tiger") - 100x70cm, akryl na brystolu, efekt końcowy.






Soul - lodowy feniks oraz Ognisty Feniks, akryl na tekturze o nietypowych wymiarach, ok. 30x10cm, obydwa na sprzedaż; kontakt mailowy w tej sprawie: tiga.lioness@tlen.pl






Wszystkie prace razem...



~Tiga

4 komentarze:

  1. Zaskoczyła mnie wielkość tego obrazu z tygrysem i dziewczyną - jest wielki! Ile Ci zajęło namalowanie tego dzieła?
    O, zimorodek! Kiedy pierwszy raz go zobaczyłam kopara mi opadła!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obraz z tygrysem faktycznie może zaskoczyć wielkością. :) Malowałam go ok 12-14h (łącznie, bo malowałam kilka dni po 1-2h).
      Zimorodek... Cóż, uważam go za moje antydzieło roku 2015, ale cieszę się, że mimo wszystko się spodobał. :)

      Usuń
  2. Cudowne! Jak będziesz kiedyś sławna, będę wspominała Twoje rysunki na Otop juniorze i na tym blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będę raczej nigdy sławna, więc nie wiem, czy będzie okazja wspominać...

      Dziękuję jednak za miłe słowa. :)

      Usuń