piątek, 30 stycznia 2015

Nieustraszony - KITT...

Witajcie!


Trochę długo nic nie wstawiałam, ale cóż - koniec półrocza i zawał roboty. Od wczoraj jestem w domu, bo niestety się rozchorowałam, więc mam trochę więcej czasu na rysowanie. W najbliższym czasie postaram się udokumentować nowe dwa obrazki na sprzedaż (dwa kolejne ptaszyska) i ogólnie wstawić posta z innymi starszymi pracami, które wystawiam.

 Dzisiejsza praca to szybki rysunek KITTa, jednego z głównych bohaterów serialu Nieustraszony (w wersji z roku 2008). Wczoraj oglądałam serial i kilka minut później w rozmowie z kolegą napomknęłam o tym, aż wpadłam na genialny pomysł, że jeśli nie wiem co narysować - mogę narysować właśnie KITTa, bazowanego na Shelby GT500.

 Wykorzystałam jedynie stalówkę pióra ok. 0,3 mm i czarny tusz Koh-I-Noor. Nic poza tym, żadnego szkicu - stąd lekkie dysproporcje, bo auto było rysowane totalnie "na żywca", bez żadnej możliwości błędu czy jego poprawienia. Czas pracy to ok. 50 min. Format A4, z tym że skan przycięłam ze względu na dużą ilość bieli dookoła.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz